Nordic Walking

Na okres jesienno-zimowy zajęcia grupowe w tej formie są zawieszone. Jeżeli jesteś zainteresowany tymi zajęciami, zapraszam na trening indywidualny, na którym instruktor wytłumaczy technikę tego treningu. Zajęcia te prowadzone są w dwóch lokalizacjach: Głowackiego 10/12 i Tatrzańska 69 a
Toggle

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem zajęć
Toggle
Samotne bieganie po parku może Cię nie interesować, ale wyjście z grupą, pod okiem instruktora zarówno w godzinach przed jak i popołudniowych, to co innego. Nie musisz inwestować w sprzęt, jest do wypożyczenia w klubie. Instruktor wytłumaczy technikę i cel chodzenia z kijkami. Mogą brać w tym udział osoby młode, w średnim , a nawet w podeszłym wieku. Osoby zdrowe, sportowcy, którzy pragną ekstremalnego wysiłku, ale także Ci, którzy mają kłopoty ze zdrowiem, czy nawet z chodzeniem (bóle stawów, kręgosłupa itp.).

Zalety zajęć Nordic Walking:

  • poprawisz kondycję,
  • rozwiniesz poszczególne grupy mięśniowe,
  • dzięki wykorzystaniu kijków odciążysz kolana i kręgosłup,
  • spalisz kalorie oraz poprawisz wytrzymałość organizmu,
  • zadbasz o piękną i szczupłą sylwetkę.

Komu polecamy zajęcia Nordic Walking?

  • osobom zestresowanym i spiętym,
  • osobom w każdym wieku,
  • osobom z nadwagą,
  • osobom z zaburzeniami krążenia w kończynach dolnych.(skłonność do obrzęków kończyn dolnych),
  • kobietom w ciąży (pozwala korzystać z aktywności ruchowej bezpieczny sposób),
  • osobom mającym bóle kręgosłupa (szczególnie zalecany jest w osteoporozie),
  • osobom po kontuzjach – bezpieczna rehabilitacja.

Brak przeciwwskazań do uczestnictwa w zajęciach

Jednym słowem, nie męcząc się zbytnio monotonnymi ćwiczeniami, których często nie chce się samemu wykonywać, można osiągnąć doskonale rezultaty, dotleniając jednocześnie swój organizm i poznając nowych, może nawet ciekawych ludzi.

Naprawdę warto! Podczas Nordic Walking  spalamy ok. 400 kcal/godz. (zwykły spacer ok. 280 kcal/godz.) co wpływa na redukcję zbędnych kilogramów.