Wybierz zajęcia odpowiednie dla siebie, klikając na odpowiednią zakładkę: spalające, wzmacniające lub body&mind
Sprawdź

Czy wiesz, że w pakietach..?

Wykupując okresowy abonament masz nieograniczone możliwości korzystania z powyższych zajęć. Pakiety roczne obowiązują w filii przy ul. Głowackiego 10/12

Sprawdź

SHAPE&BOSU

Zajęcia z wykorzystaniem specjalnego sprzętu, który stanowi unikalne połączenie stepu i piłki. Trening na bosu daje nieograniczone możliwości. Miękka kopuła sprawia, że możemy wykonywać ćwiczenia we wszystkich pozycjach wyjściowych. Możemy na niej w sposób całkowicie bezpieczny stawać, klękać, skakać, biegać, leżeć przodem bądź tyłem.

Korzyści z zajęć:

  • poprawa równowagi i umiejętności motorycznych
  • wzmocnienie wszystkich mięśni, ze szczególnym akcentem na mięśnie brzucha
  • utrata zbędnych kilogramów
  • wysmuklenie sylwetki

AEROBOX

Intensywne zajęcia przy dynamicznej muzyce, w takt której wykonujemy kombinacje ciosów, kopnięć, podskoków, skrętów itp. Trening ten wspaniale rozwija siłę, wytrzymałość, kondycję, kształtuje mięśnie oraz- co najważniejsze- szybko spala tkankę tłuszczową.

Korzyści z zajęć:

  • wzmocnienie mięśni nóg i rąk
  • utrata zbędnych kilogramów
  • wysmuklenie sylwetki
  • odstresowanie się
  • poprawa koordynacji ruchu

ZUMBA

Merengue, salsa, cumbia, samba, cha-cha, twist… Lubicie te rytmy? Jeśli odpowiedź brzmi „Tak” to ZUMBA jest właśnie dla Was.
Zajęcia taneczne, które nie tylko przyczyniają się do spalania tkanki tłuszczowej, ujędrnienia sylwetki, ale i poprawiają samopoczucie. Trening ten przeznaczony jest dla osób lubiących wyzwania, ceniących dobrą zabawę, kochających rytmy latynoskie.
Zajęcia dla osób w każdym wieku.

Korzyści z zajęć:

  • poprawa kondycji i koordynacji
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • ujędrnienie sylwetki
  • poprawa samopoczucia

IMPULS JUMP

Impuls Jump to system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnej super zabawie. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina, na której wykonuje się poszczególne ćwiczenia. Najczęściej jest to zestaw skoków, biegów oraz innych ćwiczeń znanych z zajęć fitness. Super zabawa, efektywny trening, a do tego aż 800 spalonych kalorii na każdych zajęciach.

Korzyści z zajęć:
  • Poprawa krążenia i dotlenienie organizmu
  • Utrata zbędnych kilogramów
  • Wzmacnianie mięśni całego ciała oraz poprawa sylwetki
  • Zwiększenie gibkości o koordynacji ruchowej
  • Radość, relaks i odstresowanie

 SALSATION

Salsation to trening taneczny, na którym używane są elementy treningu funkcjonalnego, czyli wszelkie ruchy które wykonujemy na co dzień. Chorografie ułożone są tak, aby w pełni wykorzystać możliwości naszego ciała. Połączenie elementów treningu funkcjonalnego z odpowiednio dobraną muzyką sprawia, że ten trening jest wyjątkowy. W efekcie otrzymujemy konkretny wycisk oraz przeżywamy historię, którą wyrażamy swoim ciałem.

Salsation jest treningiem dla każdego, nie ma znaczenia czy potrafisz tańczyć. Jeżeli słysząc jakąś piosenkę, zaczynasz się bujać i ją nucić to oznacza, że potrafisz czuć. Zapraszamy do wspólnej zabawy i pracy nad swoją sylwetką.

Korzyści z zajęć:

  • poprawa kondycji i koordynacji
  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • ujędrnienie sylwetki
  • poprawa samopoczucia
  • redukcja stresu
  • interpretacja muzyki poprzez ruch

Kids & Fun

Kids&fun to nowa forma zajęć dla najmłodszych wykorzystująca muzykę i elementy tańca oraz fitnessu, do stworzenia cudownej atmosfery i świetnej zabawy! Ruch fizyczny i przeróżne gry sportowe to idealny sposób na dostarczenie dużej ilości endorfin szczęścia dzieciakom. Jest to rozwój sprawności fizycznej przy pomocy radosnych tańców i zabaw.

Korzyści z zajęć:

  • Rozwój sprawności fizycznej
  • Poprawa koncentracji
  • Poprawa pamięci
  • Mniejsze ryzyko nadwagi w przyszłości
  • Poprawa kondycji i wytrzymałości

ABT

Najprostsza forma treningu fitness. Na tych zajęciach koncentrujemy się głównie na  partiach, w których uwielbia gromadzić się tkanka tłuszczowa (uda, brzuch, pośladki).
Trening ten przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Lekcja nie jest skomplikowana. Jest idealna dla osób, które chcą się nauczyć poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń.

Korzyści z zajęć:

  • wzmocnienie mięśni ud, brzucha i pośladków
  • poprawa wydolności organizmu
  • utrata zbędnych kilogramów

BODY SCULPT

To zajęcia charakteryzujące się umiarkowaną formą aktywności fizycznej, na których wzmacniamy i ujędrniamy wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia wskazane są dla osób w każdym wieku, niezależnie od stopnia wytrenowania.

Korzyści z zajęć:

  • poprawa kondycji i wytrzymałości organizmu
  • zwiększenie siły, jędrności i elastyczności mięśni
  • dzięki wielokrotnym powtórzeniom ćwiczeń rzeźbimy całe nasze ciało

PŁASKI BRZUCH&STRETCHING

Zajęcia efektywnie wspomagają pozbyć się oponki na brzuchu. Zbudowane są z dwóch części. Pierwsza – aerobowa ma za zadanie spalić kalorie, a tym samym wspomóc ćwiczących w pozbywaniu się niepotrzebnego tłuszczyku. Druga – wzmacniająca ma za zadanie wzmocnić, ujędrnić i wyrzeźbić brzuch.

Korzyści z zajęć:

  • spalenie tkanki tłuszczowej
  • wzmocnienie i ujędrnienie brzucha
  • poprawa wydolności organizmu

TBC

To wspaniały trening oddziałujący na wszystkie grupy mięśniowe. Podczas tych zajęć wykorzystuje się specjalne gumowe pasy, ekspandery, ciężarki i hantle. Trening o średniej intensywności , bez skomplikowanej choreografii, z dużym naciskiem na technikę wykonywanych ćwiczeń.
Zajęcia idealne dla osób chcących podtrzymać formę lub ją zbudować przed np.: „wyjazdem na narty”
To wspaniały wstęp do przygody z fitness – zanim udasz się na trudniejsze zajęcia!

Korzyści z zajęć:

  • kształtowanie siły i wytrzymałości mięśniowej
  • poprawa wydolności organizmu
  • pomoc w zrzuceniu zbędnych kilogramów
  • wyrobienie poczucia rytmu i koordynacji ruchowej

SHAPE

Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem delikatnych obciążeń (hantli, tubingów, taśm elastycznych itp.). Głównym celem takiego treningu jest wzmacnianie gorsetu mięśniowego, poprawa wydolności i koordynacji.
Korzyści z zajęć:

  • poprawa kondycji i wytrzymałości organizmu
  • zwiększenie siły, jędrności i elastyczności mięśni
  • dzięki wielokrotnym powtórzeniom ćwiczeń rzeźbimy całe nasze ciało

SPEEDBALL

Trening ten łączy dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów, bazujących na zasadach treningu funkcjonalnego. Ćwiczenia stanowią kombinację elementów sztuk walki, ćwiczeń funkcjonalnych i ograniczonej do minimum choreografii, wykonywane są z piłkami.

Korzyści z zajęć:

  • wzmocnienie mięśni całego ciała
  • poprawa kondycji i wytrzymałości

SEXY PUPA & PŁASKI BRZUCH

Zajęcia efektywnie wspomagają pozbyć się oponki na brzuchu oraz zadbać o zgrabne uda i pośladki. Zbudowane są z dwóch części. Pierwsza – aerobowa ma za zadanie spalić kalorie, a tym samym wspomóc ćwiczących w pozbywaniu się niepotrzebnego tłuszczyku. Druga – wzmacniająca ma za zadanie wzmocnić, ujędrnić i wyrzeźbić brzuch, uda i pośladki.

Korzyści z zajęć:

  • spalenie tkanki tłuszczowej
  • wzmocnienie i ujędrnienie brzuch, ud i pośladków
  • poprawa wydolności organizmu

Są przyczyną wielu zazdrosnych spojrzeń na wakacyjnej plaży…:)

TRX

TRX to trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa.

Korzyści z zajęć:

  • kształtowanie siły i wytrzymałości mięśniowej bez obciążania kręgosłupa i stawów
  • poprawa wydolności organizmu
  • wzmocnienie mięśni głębokich odpowiedzialnych za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki
  • wyszczuplenie i ujędrnienie sylwetki

SZKOŁA KRĘGOSŁUPA

Ćwiczenia fizyczne najlepszą profilaktyką chorób kręgosłupa.
Coraz więcej jest dowodów, że ćwiczenia fizyczne odgrywają istotną rolę w prewencji i leczeniu ostrych oraz przewlekłych bólów krzyża.
Nie można wskazać jednego najlepszego ćwiczenia; skuteczny program terapeutyczny obejmuje zarówno gimnastykę ruchową podnoszącą ogólną sprawność fizyczną, na przykład aerobik, jak i specjalistyczny trening ukierunkowany na zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni grzbietu.

Korzyści z zajęć:

  • poprawa elastyczności kręgosłupa
  • wzmocnienie gorsetu mięśniowego odpowiedzialnego za pracę kręgosłupa
  • nauka prawidłowej postawy ciała
  • zwiększenie siły mięśni brzucha

YOGA

To staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu.

Korzyści z zajęć:

  • wykształtowanie zgrabnej sylwetki
  • poprawa gibkości, siły i wytrzymałości
  • rozbudzenie i podniesienie witalności
  • oczyszczenie i uzdrowienie ciała
  • odstresowanie i poprawa samopoczucia

STRETCHING

Ćwiczenia rozciągające wykonywane w wolnym tempie z dłuższym zatrzymaniem w danej pozycji z muzyka relaksacyjną w tle.

Korzyści z zajęć:

  • poprawa elastyczność mięśni i ścięgien
  • poprawa ukrwienia mięśni
  • zwiększenie zakresu ruchu w stawach
  • zmniejszenie napięcia mięśni i pozbycie się stresu
  • poprawa balansu i koordynacji ruchowej

To wszystko nie tylko korzystnie wpływa na stan zdrowotny naszego organizmu, ale także na ciało, które w wyniku rozciągania odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła.

PILATES

Program treningowy całego ciała obejmujący niemal 500 ćwiczeń jest próbą połączenia ciała i umysłu. Taka forma likwiduje napięcia wywołane stresem, siedzącym trybem życia, zwiększa energię życiową, siłę i gibkość ciała. Metoda ta jest unikalnym systemem ćwiczeń, który podnosi świadomość prawidłowej postawy i czucia w przestrzeni. Zapewnia idealnie zbalansowane, sprawne i silne ciało. Jest to program treningowy całego ciała. Ćwiczenia Pilates wykonuje się ruchem wolnym z zaznaczeniem świadomości wykonywania każdego z nich. Technika ruchu poszczególnych ćwiczeń, aktywizuje szczególnie mięśnie głębokie. Koncentracja, ”silne centrum”,  oddychanie, panowanie nad sobą, płynne ruchy i dokładność to podstawowe zasady techniki.

Korzyści z zajęć:

  • poprawisz świadomość ruchową i koordynację
  • zwiększysz siłę i elastyczność mięśni, a także zakres ruchu stawów
  • nabędziesz większą świadomość własnego ciała

MEDICAL FITNESS

Medical Fitness to zajęcia ku poprawie stanu zdrowia, wydolności i szczupłej sylwetki. Ćwiczenia te przeznaczone są dla osób w każdym wieku oraz na każdym etapie wytrenowania. Na zajęciach wykorzystywane są duże piłki, małe piłki, taśmy i Bosu. Zajęcia te pozwalają odciążyć stawy biodrowe, kolanowe oraz skokowe. Trening ten jest bardzo bezpieczny, nawet dla osób po rehabilitacji. Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.

Korzyści z zajęć:

  • poprawa wydolności
  • wzmocnienie gorsetu mięśniowego odpowiedzialnego za pracę kręgosłupa
  • poprawa koordynacji ruchowej
  • przeciwdziałanie bólom kręgosłupa
  • polepszenie zakresu ruchu w stawach
  • zwiększenie gibkości i elastyczności ciała
  • poprawa stabilizacji

POWER PILATES

POWER PILATES bardziej intensywna wersja klasycznych zajęć Pilates. Ćwiczenia angażujące całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem głębokich mięśni brzucha, pleców i miednicy (odpowiadających za kondycję kręgosłupa). Trening odbywa się w nieco szybszym tempie, niż standardowe zajęcia Pilates. Wykonujemy trudniejsze i bardziej zaawansowane ćwiczenia, uzupełnione elementami z innych form wzmacniających. Podczas zajęć wykorzystywane są różnego rodzaju piłki gimnastyczne oraz taśmy. Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu, redukcja cellulitu. Ta forma zajęć wpływa korzystnie zarówno na nasze ciało fizyczne, jak i na psychiczny relaks, redukcję stresu i poprawę samopoczucia.

Korzyści z zajęć:

  • poprawisz świadomość ruchową i koordynację
  • zwiększysz siłę i elastyczność mięśni i stawów
  • nabędziesz większą świadomość własnego ciała
  • wzmocnisz mięśnie głębokie brzucha(mięśnie Kegla u kobiet)
  • wyprostujesz sylwetkę
  • dzięki szybszej muzyce wzmocnisz kondycję i wyjdziesz z uśmiechem na twarzy

PILATES NA ZDROWY KRĘGOSŁUP

To, że kręgosłup jest ważny w naszym ciele -każdy wie!!!!
Pilates na zdrowy kręgosłup to zestaw ćwiczeń, które go stabilizują i mobilizują. Celem tych zajęć jest osiągnięcie właściwej równowagi mięśniowej, poprzez wzmacnianie mięśni słabszych i rozciąganie tych, które są zbyt krótkie. Trening ten jest przeznaczony dla każdej grupy wiekowej, niezależnie od stopnia wytrenowania. Jest on szczególnie polecany osobom prowadzącym siedzący lub stojący tryb życia oraz osobom borykającym się z bólami kręgosłupa.

Korzyści z zajęć:

  • stabilizacja i mobilizacja kręgosłupa
  • osiągnięcie właściwej równowagi mięśniowej
  • poprawa postawy ciała
  • zapobieganie problemom z kręgosłupem
  • poprawa koordynacji ruchowej
  • zwiększenie gibkości i elastyczności ciała
  • zapobieganie kontuzjom